Fråga om utkörning av paket med lantbrevbärare

Det är paket.
Men inte större i storleken än att det hade kunnat gå som varubrev, som alltid kommer direkt i lådan här.
Ok. jag har vid något tillfälle fått paket lagt i brevlådan, då står det sen som levererat i appen.
Det märkliga i ditt fall är ju att systemet tror att det är på väg till ombudet. Men det viktiga för dig är väl att prylen nått sitt mål...
 
Ok. jag har vid något tillfälle fått paket lagt i brevlådan, då står det sen som levererat i appen.
Det märkliga i ditt fall är ju att systemet tror att det är på väg till ombudet. Men det viktiga för dig är väl att prylen nått sitt mål...
Ja, allt har faktiskt fungerat som tänkt. Det är bara all info i systemet som lurat mig att det verkat vara multi-trassel.
 
Nu fick jag en sms-påminnelse. :laugh: Har jag inte hämtat hos ombudet senast 8/7 så kommer paketet att returneras till avsändaren. Och enligt spårningen så finns det inte hos ombudet, utan fortfarande på postterminalen.
Sån tur att leveranserna fungerar även om systemet inte gör det. :up:

Monterat och provtryckt i tvättrummet. Ska bara se att golvet är helt torrt idag innan jag flyttar tillbaka duschkabinen. :)
 

Liknande trådar

Äldre Jag skulle egentligen ha flyttat i onsdags och adressändrade därmed och beställde eftersändning fr.o.m. onsdag (1/10). Nu hade dock den...
Svar
4
· Visningar
1 495
Senast: DeadSerious
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp