Fråga till er som reser mycket!

Sv: Fråga till er som reser mycket!

Jag tar inte fram kamera eller meds heller ... men det ligger ju och trangs i vaskan sa man far knoka lite nar man tar ur datorn och sedan har jag alltid handvaska ocksa, med ipod sa det gravs bade har och dar.:p
Securityn ar dar for min skull, sa jag kranglar aldrig utan ar alltid artig och vanlig ... aven nar de har haft ett langt pass och ar hetsade och stressade och man glomt att necessaren senast anvandes till en husvagns tripp och man (utav nagon fullstandigt outgrundlig anledning) lagt korkskruven i den.;)
 

Liknande trådar

Fritid Dottern skulle flyga United Airlines IGÅR, från Cincinatti till Chicago och sen Toronto, Kanada (!) - Köpenhamn. Med massor av extra...
2
Svar
23
· Visningar
2 818
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
3 396
Senast: tott
·
Gravid - 1år I sommar ska maken, jag och vår lilla bebis resa till makens familj och tillbringa uppåt sex veckor där. Flyget tar några timmar...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 045
Senast: Dorinda
·
Kropp & Själ Nu är jag ute i väldigt god tid, vet inte om det kommer att ske ens. Dock eftersom det nu är det andra gången i mitt liv jag sitter i...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
5 032
Senast: 95johsv
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp