Frågor och svar med "horseman"

Status
Stängd för vidare inlägg.
H

HeartsandHorses

Känner du dig frustrerad över att din häst inte gör som du vill?

Har du något problem med din häst men förstår inte varför?
Genom att lära sig att förstå hästens psykologi, filosofi och tankesätt kan man lösa alla frustrerande problem. Detta vare sig det handlar om en häst som är svårlastad, bits, bockar eller är nervös och stressad. Med naturlig kommunikation gårnästan alla problem att lösa.

När du och din häst skapar ett naturligt partnerskap och lär er att förstå varandra, kommer er kommunikation att utvecklas och bli väldigt tydlig och precis, utan frustrerande missförstånd. När ni har lärt er att tala samma språk kommer ni att kunna lösa nästan alla problem tillsammans.
Med Natural Horsemanship kan relationen med din häst utvecklas till ett underbart partnerskap byggt på kärlek, ledarskap och kommunikation i lika delar.

Har du några frågor eller funderingar om Natural Horsemanship?

Vill du veta vad du kan göra för få en bättre relation med din häst?

Nu har du möjligheten att få tips och råd av en riktig ”horseman”. Oavsett vad din fråga är, tveka inte att skriva här i forumet. Vi lovar att svara så fort vi kan!
 
Sv: Frågor och svar med "horseman"

Ja du, om alla problem bara löste sig så lätt men tanken är ju god
 
Sv: Frågor och svar med "horseman"

Hej, roligt med nya användare som är duktiga inom horsemanship. Men som ni ser här på hästhanteringsforumet, finns det redan massor av frågor som ni och alla andra duktiga horsemen o horsewomen inom horsemanship, kan fortsätta hjälpas åt att svara på.

Mvh

moderator
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
28 918
Senast: Elendil
·
Hundträning Jag har mina teorier om detta och tränar mina hundar på det sätt som jag tror ska kunna leda till min målbild. Men sen jag blev...
2
Svar
31
· Visningar
4 851
Senast: Lillefrun
·
Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
3 815
Senast: Dopy
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
34 597
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp