Frågor & svar byter namn och slås ihop med Synpunkter

Frågor & svar byter namn och slås ihop med Synpunkter

Jag har slagit ihop forumet Synpunkter med forumet Frågor & svar och döpt om det till Om Bukefalos.com

Nu hittar du det mesta om och kring bukefalos.com under samma forumrubrik, dvs här.
Hoppas andelen hästfrågor i detta forum skall minska nu :)
 
Re: Frågor & svar byter namn och slås ihop med Synpunkter

Jättebra gjort!

Nu kan man ju inte vara så osmart att man lägger in en hästfråga här! :crazy:

/Madelene
 
Re: Frågor & svar byter namn och slås ihop med Synpunkter

Nää, det är sant.

Efter att ha läst lilte annonser häromdagen så börjar jag undra hur folk tänker.

Läste någon där det stod ungefär: "Jag vet att jag lägger annonsen fel, men det är större chans att någon läser den om den ligger här"
Ska man skratta eller gråta?

/Madelene
 
Re: Frågor & svar byter namn och slås ihop med Synpunkter

Ringa upp personen och säga att man har vad de söker men tyvärr inte kan tänka sig och sälja det då de avsiktligt bryter mot reglerna. Hur ska man då kunna tro att de håller vad de lovar :devil:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag behöver skriva av mig om en situation som orsakat väldigt mycket ångest och frustration hos mig på senaste. Det kommer att bli...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
17 074
Senast: Mineur
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Lite sent, men tyckte det var dags för lite omflyttningar, städning och sammanslagningar av forum, annonser och bloggar. Hoppas jag får...
Svar
6
· Visningar
1 295
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det finns vissa människor som framkallar mina sämre sidor. Människor som får mig att bli någon jag inte vill vara. Jag skulle så oerhört...
Svar
0
· Visningar
1 105
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter 14 maj 1996 lades mina första webbsidor ut på internet. Till att börja med hade de ingen egen domän, men de heter nu Bukefalos.com sedan...
Svar
2
· Visningar
1 126
Senast: Mim
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Dressyrsnack 16
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp