Frakt på täcken

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Gyllene
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 274
G

Gyllene

Jag funderar på att köpa vintertäcke genom blocket eller tradera eftersom man kan få helt nya för billigare pris. Men hur dyrt blir frakten, någon som vet på ett ungefär? Om det blir för dyrt så är det ju ingen mening att skicka efter..

Sv: Frakt på täcken

beror på vad du skickar med. Mellan 100 - 150 kr typ

Du menar med posten eller bussgods? vad är skillnaden?

bussgods brukar vara lite billigare oftast tycker jag.

169kr kostar frakten! Har kollat upp detta med posten då jag själv köpt vinter täcke på tradera:-).

Ta i beräkningen att det tar LÅNG tid med bussgods och definitivt inte alltid blir biligare!

Ja, plus att det är ganska långt mellan hämtställena. Själv får jag köra 4.5 mil för att komma till närmsta utlämningsställe.

TS: Jag har betalat mellan 150-200 kr för de tyngre täcken jag köpt begagnat.

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
646
Senast: Honey07
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 526
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
881
Senast: Lisen82
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
704
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka