Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag skickade ett Kimblewickbett jag sålde i påsens vadderade kuvert.
Pris 25:90 kuvert inkl porto!
Dessutom låg bettet skyddat!
De finns att köpa på alla postens in- och utlämningsställen.
det går att skicka iväg bett för 22 kr, du packar in det i hårdkartong och tejpar sidorna, har funkat mycket bra för mig, sen finns det ju postens färdiga paket att skicka i och det minsta paketet (S) kostar 25:90 kr.
Hmm.. Om jag inte minns fel har det blivit rätt dyrt. 55:-. Men kommer inte ihåg om det var ett eller två bett och hur stort bett det var frågan om
Min slutsats i dåläget var iaf att bett kostar sjukt mycket att skicka om man ser till volymen eftersom de väger ganska mycket.
Men som sagt, väg och kolla på postens hemsida!
Handlar inte om bett, men en brems i trä...skulle den verkligen kunna kosta 35kr i frakt??
Tycker det verkar mycket och det står inget extra i annonsen om att h*n vill ha extra betalt för packningen...
den stora frågan är ju vad bettet väger!! visst går det säkert att skicka ett bett för 11kr eller 22kr även om det enligt tabellen kostar 33kr beroende på vikten. men då får man ju räkna med straffavgift om man betalat för lite om det blir kontroll.