Fram för ett färgforum!

athena

Trådstartare
Nu blir jag snart vansinning på alla färgtrådar på avel, dessutom lyckas alla människor bli ovänner på de trådarna (visst, på andra också, men extra mycket på dessa tycker jag).

Särskilt forum för färgfrågor tycker jag!
 
Skulle du vilja tala om för mig exakt vilka "alla färgtrådar" på avel du syftar på? :confused: Sen jag la in påminnelsetråden högst upp i forumet och bad folk hålla nere på färgfrågorna så har det blivit signifikant bättre på den fronten. En eller två frågor - om ens det. Räkna antalet färgtrådar på de sista 4-5 sidorna, och du kommer inte hitta många...

/Erica
 
Jag har nog sen reaktionsförmåga kanske... Ber om ursäkt, jag har inte räknat några trådar men tyckte inte spontant att det blivit bättre. Men du har nog rätt, det har säkert blivit bättre.

Förlåt igen.
 

Liknande trådar

Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 768
Katthälsa Känner att jag behöver ventilera lite. Jag har en honkatt ungefär 10 år gammal. Hon kommer från det lokala katthemmet och har bott hos...
Svar
9
· Visningar
781
Senast: Sassy
·
Övr. Hund Vad tycker ni om hundägare som låter sina (väldresserade) hundar gå lösa? Jag har lagt ner väldigt mycket jobb på att träna min hund...
25 26 27
Svar
531
· Visningar
14 873
Övr. Hund Min snart fem månaders dvärgpudel tycker Mush inte är såhär jättegott. Hon äter, men jag får truga henne. Hon ska egentligen äta nio...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
3 082

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp