JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Från antikens Grekland till i dag
Moderator
Hästnyheter
(Ridsport)
I Falsterbo vann han Grand Prix och hade nära till tårarna. Ändå har han på ett annat plan vunnit en ännu större seger. Han...
Hästnyheter
(Ridsport)
Frågan om att göra Islandshästförbundet till en del av Ridsportförbundet har tagits upp gång på gång i nästan 15 år utan...
Hästnyheter
(Ridsport)
Det har nog inte hänt tidigare men i år har en häst, som ägs och arbetar för Beridna högvakten, kvalat till...
Hästnyheter
(Ridsport)
Det är inte vilka unghästar som helst som eleverna på Kvinnerstaskolan får hantera under sitt kursmoment ”Hästens utbildning...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Nej längre norrut, vi körde den digitala varianten men passade på att ta med några rottweilerkamrater så att man ändå fick lite...
Brie
40 minuter sedan
Svar: 1 389
Visningar: 85 005
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Trevande premiär med blodspår dagen till ära! Jätteroligt, bra träning på många sätt. Vänta i bilen inte minst medan jag la det. Hon är...
Bluefish
Idag kl 15:46
Svar: 976
Visningar: 71 534
Hund
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Jag är i en härlig fas med ridningen just nu, hästen är fin och jag tycker det går lite framåt för varje vecka. Det är inget speciellt...
JohannaB
6 minuter sedan
Svar: 1 496
Visningar: 117 069
Grenar
Skadade hästar och konvalescenter
Hästvård Min går ju ute 24/7 och behöver dem då. Men tänkte att jag får ta av dem när han rids och när han står inne medan den andra rids.
Marvin
48 minuter sedan
Svar: 864
Visningar: 67 951
Vård
Väderomslag=ont?
Hästvård Bra poäng!
Jag hade också klurat på om de rör sig annorlunda. Tex blivit extra busiga eller spända och sprungit/"busat" extra mycket...
the_connemara
Idag kl 16:53
Svar: 5
Visningar: 213
Vård