JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Bukefalos 30 år!
Status
Stängd för vidare inlägg.
Kan någon gissa vad det här användes till? Det var dåtidens motsvarighet till broddar. Dessa snördes på hästens hovar för att förhindra halka.
Ett festligt träns. Jag är glad att betten har uppdaterats.
Och sel-delar från förr.
Mycket är olikt men ännu mer är nästan likt!
Sågs senast
1 Nov 2017
Status
Stängd för vidare inlägg.
Livet och förändring
Dagbok Det här blir ganska personligt och utelämnande men jag känner att jag kanske behöver få ur mig lite någonstans så det kan lika gärna...
Startad av Exile
24 Apr 2026
Svar: 41
Visningar: 4 345
Dagbok
Tack och farväl, Lilla Röd
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil.
Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Startad av cassiopeja
2 Aug 2024
Svar: 6
Visningar: 1 033
Dagbok
Funderingar
Dagbok När jag var barn så tyckte jag att det såg så elegant ut att rida en häst på tygeln. Det ville jag också lära mig att göra. Vem vill...
Startad av Magiana
10 Feb 2017
Svar: 0
Visningar: 1 503
Dagbok
Summering av året
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Startad av Magiana
30 Dec 2016
Svar: 0
Visningar: 2 574
Dagbok
Lämplig kattras?
Övr. Katt Jag hade också försökt hitta en vuxen, finns ju även omplaceringar p.g.a. ändrade familjesituationer och liknande. Inte bara skygga...
Skojamindoja
29 minuter sedan
Svar: 17
Visningar: 491
Katt
Kattbilder #10
Övr. Katt Det är när jag läser sånt här jag är SÅ glad att jag har innekatter. Om det är något jag har en sjuklig fobi för så är det just möss och...
Skojamindoja
35 minuter sedan
Svar: 1 965
Visningar: 119 823
Katt
Annonsera Mera VIII
Gnägg AI-översättningar fortsätter att briljera 😎.
Skralt
50 minuter sedan
WE-tråden
Övr. Grenar Här tränas det på! Fokus för Katt är fda dressyren just nu och att stärka galoppen så vi är redo för LA/MsvB nästa år. Zacke gör det han...
Fiorano
57 minuter sedan
Svar: 1 453
Visningar: 116 931
Grenar
När är det okej att...
Träning Högar: enbart i skogen eller på dedikerad ridväg (om det inte är vinter och fryser för då blir ju ridvägen till sist en puckelpist tills...
Sassy
Idag kl 11:07