JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Från oss alla till er alla - en riktigt god jul
Gnägg
Trådstartare
Trådstartare
tindra
Startdatum
Startdatum
20 Dec 2014
Svar
Svar
20
Visningar
Visningar
2 965
Tack! Tog/redigerade en hel hög för att lägga ut på bloggen och FB och insåg att de passade perfekt här också
.
Relationer
Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6
7
8
Mat
Mitt äldsta barn fyller 20 :nailbiting: 😵💫🥳 och jag vill baka en riktigt god tårta. Jag gillar att baka och brukar ta i lite när nån i...
2
3
Skola & Jobb
Jag jobbar fyra dagar i veckan och är föräldraledig en. Så ser det ut fram till sista augusti.
Sen är frågan, ska jag gå ner till 80%...
2
3
4
Gnägg
Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en.
Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift?
Vi har...
3
4
5
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Sitter i soffan med en viss salukipojk utsträckt över mina ben. Han tycker att mina lår är utmärkta som huvudkudde. Själv vill jag göra...
Red_Chili
Igår kl 22:23
Svar: 1 266
Visningar: 76 170
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Jag var lättad över att ha hittat Älva, men... Juno då!? Hon var fortfarande spårlöst försvunnen. Jag gick runt och lockade en stund...
Caoimhe
Igår kl 22:03
Svar: 1 130
Visningar: 58 985
Katt
Tråden för spår
Hundträning Vi körde ett spår ikväll på 900 m, med 2:45 h liggtid, mest torra lavar men lite skiften och väg att passera. Eftersom hon är i löpen är...
Brie
Igår kl 21:51
Svar: 556
Visningar: 46 718
Hund