Sv: Frank Baines Reflex och Karl Nidersuss .....
Jag tror inte du behöver en 18", en 17,5 borde räcka.
Jag tror inte du behöver en 18", en 17,5 borde räcka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur mycket brukar det skilja mellan stolekarna...Diabolical_Kitten skrev:Jag tror inte du behöver en 18", en 17,5 borde räcka.
Ja men guuud så korkad man är...nog visste jag att det är tum....apocalypsen skrev:Det skiljer 1' = 2,5 cm![]()
Jag har en Balance hängande en FB (finns andra tillverkare också) men jag tror nog att den du har valt är snäppet skönare
Hur du vill "utforma" din sadel får stå för dig![]()
/Apo
Ja, du och jag D_K ...hahahaha.... vi är nog otursförföljda...Leverans först i början på MAJDiabolical_Kitten skrev:Passformen på E och R är likadan.
Jag tycker inte att du ska välja en MW, den kommer du nog behöva byta rätt snabbt.
Tycker inte heller att du ska specialbeställa så att du måste vänta länge, köp hellre en begagnad om du hittar, för hästen kommer nog muskla sig såpass att en W blir för liten. Kanske inte direkt, men efter ett tag....
Har du ingen pad eller så du bara kan använda en gång? Ingen du känner som har en pad?
Men om du vill vänta så länge, kanske du ska kolla in Balance sadlar istället?
www.balanceinternational.com
För då slipper du ju tänka på att hästen växer ur den i första taget. Sadlarna tillverkas av FB och de ska enligt Birgitta (den svenska sadelmakaren som kommer till Sverige då och då, hon kommer i februari) ha en snarlik passform.