JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Fredricson vann GP-tävling i Jönköping
När Sverigeeliten – med bland andra tre OS-ryttare – gjorde upp om segern i Volkswagen Grand Prix i Jönköping så var OS-silvermedaljören Peder Fredricson starkast. ”När jag åkte hit trodde jag inte att jag skulle vinna”, säger Fredricson som försvarade sin titel. ...
[prbreak][/prbreak]
Källa / Läs mer:
http://www.svt.se/sport/ridsport/fredricson-vann-jonkopings-gp/
Moderator
Hästnyheter
Fredagskvällens kval till Jönköping Grand Prix bjöd på spänning och felfria rundor när Peder Fredricson och Hansson WL tog hem segern...
Hästnyheter
Peder Fredericson vann GP-klassen under Jönköping Horse Show för andra året i rad, segern kom efter hundradelskamp med Malin Baryard...
Hästnyheter
Peder Fredricson vann Jönköping Grand Prix och snuvade storebror Jens på segern. Båda bröderna var felfria i omhoppningen men Peder...
Hästnyheter
Peder Fredricson, tillsammans med hästen Hansson WL, vann lördagens grand prix-tävling i Riyadh i Saudiarabien.
Ekipaget gick felfritt...
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Cykeln blev stulen for nagra dagar sen - forsakringen ersatter, men med en ny cykel istallet for pengar, bara det att cykeln de erbjuder...
Stefffie
14 minuter sedan
Svar: 1 549
Visningar: 55 285
Allmänt
Dejtingtråden del 38
Relationer Han 50 års dag kändes som att man borde fira trots att vi var lite nya. Vi hade pratat kvällen innan om min födelsedag.
Med mitt ex så...
Diamonian
14 minuter sedan
Svar: 1 269
Visningar: 137 486
Allmänt
Dagens naturupplevelse
Fritid I min trädgård brukar det möjligen dyka upp nån skata eller koltrast, men imorse flög det upp en svartvit flugsnappare i äppleträdet...
lingonben
16 minuter sedan
Svar: 207
Visningar: 10 539
Allmänt
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Sitter i soffan med en viss salukipojk utsträckt över mina ben. Han tycker att mina lår är utmärkta som huvudkudde. Själv vill jag göra...
Red_Chili
48 minuter sedan
Svar: 1 266
Visningar: 76 040
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Jag var lättad över att ha hittat Älva, men... Juno då!? Hon var fortfarande spårlöst försvunnen. Jag gick runt och lockade en stund...
Caoimhe
Idag kl 22:03
Svar: 1 130
Visningar: 58 941
Katt
Tråden för spår
Hundträning Vi körde ett spår ikväll på 900 m, med 2:45 h liggtid, mest torra lavar men lite skiften och väg att passera. Eftersom hon är i löpen är...
Brie
Idag kl 21:51
Svar: 556
Visningar: 46 673
Hund
Nya/återkommande bak-hältor
Hästvård Jag hade nog velat ha mer koll av just SI-leder och även koll av knä med röntgen och UL. Precis som du verkar vara inne på.
Cattis_E
32 minuter sedan
Svar: 8
Visningar: 248
Vård
Uppdateringstråd #2
Gnägg Galopperade i skogen idag och min tjeja är lite överambitiös i byten nu då hon precis fattat konceptet. Hon är en PRE och det blir...
BibbiSmyger-i-Sken
51 minuter sedan
Bildtråd
Gnägg Ser ut att vara längre in i sommaren eftersom hästen är ljusare och har tunnare päls, men ja att det är samma häst ser jag. Trodde dock...
Emuliiaa
59 minuter sedan