Frieser/Arab

Jag tycker inte det är fel att de gör Friesern lite smäckrare, den äldre typen är ju mer en vagnshäst, och den "nya" typen gör ju att den blir mer rid-vänlig. Mitt sto jag hade var ganska smäcker YvetteA , och det var ändå väldigt mycket häst att sitta på :p. Syns kanske inte så väl på detta fotot :crazy:

Däremot tycker jag heller inte om när de ska korsa med en massa annat, det håller jag fast vid! Rasen har hållt på att dö ut så många gånger, så jag förstår att FPS förbjuder korsning!!

//Cutie
 

Liknande trådar

Avel Hej! Jag har ett sto som saknar en del av sin stam från hennes pappas sida. Hennes pappa och farfar står med, men alla ston saknas. Dom...
Svar
14
· Visningar
1 211
Senast: Pritchel
·
Utrustning Min kära dam, en 7-årig PRE-korsning på ca 160 cm, är på träningsläger. Hon har verkligen börjat bli fin men då dyker dilemmat upp att...
Svar
0
· Visningar
252
Ridning Och jag har ingen aning om vad jag ska leta efter. Jag behöver en som kan stå en vecka eller tre utan att göra skolor ovan mark när vi...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
11 565
Senast: Ramona
·
Kläder & Bli fin Minst en till spelning med Martin och Tess ska jag på, och kan nog bli mer. 🤭 MEN, jag behöver (Villhöver!) roligare kläder ha på mig...
Svar
4
· Visningar
404
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp