Frieser/Arab

Jag tycker inte det är fel att de gör Friesern lite smäckrare, den äldre typen är ju mer en vagnshäst, och den "nya" typen gör ju att den blir mer rid-vänlig. Mitt sto jag hade var ganska smäcker YvetteA , och det var ändå väldigt mycket häst att sitta på :p. Syns kanske inte så väl på detta fotot :crazy:

Däremot tycker jag heller inte om när de ska korsa med en massa annat, det håller jag fast vid! Rasen har hållt på att dö ut så många gånger, så jag förstår att FPS förbjuder korsning!!

//Cutie
 

Liknande trådar

Ridning Och jag har ingen aning om vad jag ska leta efter. Jag behöver en som kan stå en vecka eller tre utan att göra skolor ovan mark när vi...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
11 480
Senast: Ramona
·
Kläder & Bli fin Minst en till spelning med Martin och Tess ska jag på, och kan nog bli mer. 🤭 MEN, jag behöver (Villhöver!) roligare kläder ha på mig...
Svar
4
· Visningar
371
Senast: Trott
·
Utrustning Jag får väl börja med att vara beredd på att tråden kanske försvinner efterssom det kommer förekomma ett företag, men jag testar i alla...
Svar
0
· Visningar
275
Senast: Entourage
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 039

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp