Frodolf blir FrodolFiina

Ni kan tro att jag vill gräva ner mig under en sten och bara försvinna nu. Säljaren har ångrat sig, hon kommer hämta hunden.
Åh fy... Se nu till att få i ordning pappren snabbt som f*n! Jag minns så väl hur det var när jag skulle köpa Aysu. Visserligen (antar jag) en helt annan bakgrundsstory där, men från det att ägaren frågade mig om jag ville köpa henne till att pappren var påskrivna och kenneln hämtat Aysu så hann det gå 3 veckor och ägaren ändrade sig ang försäljning flera gånger i veckan. Absolut minst 7 gånger ändrade hon sig. Jag tappade räkningen till sist och blev helt mentalt slutkörd av allt jobb med att få hem Aysu. Men jag har, som du nog kan ana, inte ångrat mig en millisekund.

Jag hoppas att det går bra för er nu och att allt löser sig smidigt.
 
Åh fy... Se nu till att få i ordning pappren snabbt som f*n! Jag minns så väl hur det var när jag skulle köpa Aysu. Visserligen (antar jag) en helt annan bakgrundsstory där, men från det att ägaren frågade mig om jag ville köpa henne till att pappren var påskrivna och kenneln hämtat Aysu så hann det gå 3 veckor och ägaren ändrade sig ang försäljning flera gånger i veckan. Absolut minst 7 gånger ändrade hon sig. Jag tappade räkningen till sist och blev helt mentalt slutkörd av allt jobb med att få hem Aysu. Men jag har, som du nog kan ana, inte ångrat mig en millisekund.

Jag hoppas att det går bra för er nu och att allt löser sig smidigt.

Ja, det tar verkligen på krafterna att gå i det känslomässiga limbo det innebär att inte veta om man "får" knyta an till hunden eller inte. Jag fick skriftlig bekräftelse på att hon godtagit budet så som jag lagt det, i den valutan jag menade osv. Så nu tror jag det blir svårt för henne att ångra sig igen.. men vem vet. Har tyvärr svårt att få till allt administrativt härifrån, så är så illa tvungen att vänta tills vi kommer hem.
 
Ja, det tar verkligen på krafterna att gå i det känslomässiga limbo det innebär att inte veta om man "får" knyta an till hunden eller inte. Jag fick skriftlig bekräftelse på att hon godtagit budet så som jag lagt det, i den valutan jag menade osv. Så nu tror jag det blir svårt för henne att ångra sig igen.. men vem vet. Har tyvärr svårt att få till allt administrativt härifrån, så är så illa tvungen att vänta tills vi kommer hem.

Buke-bud?
 
Nu är hon ögonlyst UA, betalad och MIN! :heartheart:heartheart:love:

18057798_10154688935768666_7452147877361002487_n.jpg
 
Nu är hon ögonlyst UA, betalad och MIN! :heartheart:heartheart:love:

18057798_10154688935768666_7452147877361002487_n.jpg
Jag gillar verkligen hennes uttryck. Jag är inget fan direkt av BC när vi kommer till utseenden (finns undantag), men hon och hennes bröder är helt klart ett stjärngäng :) ......och jag vet jag enbart går efter utseende nu då, men då jag inte träffat dom live så får jag göra det :D
 

Liknande trådar

Övr. Hund Nu har vi landat i Norge för årets lamning, och eftersom jag tenderar att bildbomba en del under den här perioden så gör jag en egen...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
12 503
Senast: Migo
·
Övr. Hund Jag ska sluta spamma snackistråden med norgebilder. Nu blir det en egen tråd! Hundarna och jag är på norska västkusten, några mil söder...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 862
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp