Frodolf blir FrodolFiina

Idag vaknade jag till det helt fantastiska beskedet att Karlas ägare accepterar mitt bud - när vi kommer hem från Norge ska pappren skrivas. Hon blir kvar!
Men vad roligt, grattis! :banana::banana:

Anmäler mitt intresse för valp direkt, bara det dröjer något år för just nu är jag rätt slutkörd. Måste hinna glömma hur valptänder känns. :idea::D Sen, då ska vallhundsvalparna hagla! Åh vad jag vill flytta till mina får nu! :love:
 
Ni kan tro att jag vill gräva ner mig under en sten och bara försvinna nu. Säljaren har ångrat sig, hon kommer hämta hunden.
 
Ni kan tro att jag vill gräva ner mig under en sten och bara försvinna nu. Säljaren har ångrat sig, hon kommer hämta hunden.

Visst är det jättesmart att utarma sina reserver för att köpa hund? Jag budade upp lite, och nu verkar vi ha en deal... igen.

Dessutom dog min bil på ett regnigt torg på norska västlandet idag. Med fyra hundar inlåsta i skåpet. Väntar mig fin faktura på jourutryckning av låssmed och bärgare, på påskdagen.

Går inget bra för mig att spara pengar :banghead::arghh::rofl:
 
Vilken otroligt egocentrisk människa! Hur sjutton kan man göra det valet efter att ha sett bilder och filmer på hur väl hunden fungerar med dig och din flock? Usch och fy! :mad:
Äh, det var ren förhandlingsteknik. Jag är inte van vid att folk förhandlar så känslomässigt, så blir så paff. Jag budade upp lite och då vart allt frid och fröjd igen...
 
Äh, det var ren förhandlingsteknik. Jag är inte van vid att folk förhandlar så känslomässigt, så blir så paff. Jag budade upp lite och då vart allt frid och fröjd igen...
Hoppas att du hinner betala innan personen kräver ännu mer. Vilket jävla sätt alltså. :rage:
 
Visst är det jättesmart att utarma sina reserver för att köpa hund? Jag budade upp lite, och nu verkar vi ha en deal... igen.

Dessutom dog min bil på ett regnigt torg på norska västlandet idag. Med fyra hundar inlåsta i skåpet. Väntar mig fin faktura på jourutryckning av låssmed och bärgare, på påskdagen.

Går inget bra för mig att spara pengar :banghead::arghh::rofl:

Så, NU har vi väl äntligen ytterligare en anledning till att få supporta dig med exempelvis en swish? :D
 

Liknande trådar

Övr. Hund Nu har vi landat i Norge för årets lamning, och eftersom jag tenderar att bildbomba en del under den här perioden så gör jag en egen...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
12 520
Senast: Migo
·
Övr. Hund Jag ska sluta spamma snackistråden med norgebilder. Nu blir det en egen tråd! Hundarna och jag är på norska västkusten, några mil söder...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 872
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp