Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ääääntligen! TI är klart, och CW är klart =) (där kom jag på att man kan besöka grannarnas "utanför cafét" så fick man 50 cp på en gång =D Gick jättefort då
Helt värdelös egentligen... Man får ett kast gratis. Man slänger då en hästsko och får poäng efter hur nära stolpen man kommer. Olika poäng ger olika priser. Efter den första skon får man ta av sina lucky horseshoes.... för att kanske få en gris eller om du har riktig tur, en energi.....
Jag offrade ett par skor, och fick två grisar, en blixt med 1 energi och en blixt med 2 energi.
Inte värt allt slit....
Är det altså bara ett fritt kast/ bana? Gäller det även ens egen bana? Nej jag har inte börjat bygga än eftersom jag inte vill spela de flesta av spelen och ska jag göra det ska jag ha chans att "vinna" något på det.
Trädgård & Växter Nässlor är en värdväxt för en del fjärilar så av den anledningen får dom bo kvar hos oss. Vill egentligen ha mer av dom så jag kan torka...