Bukefalos 28 år!

M

millansnillan

Kan någon ge tips på hemsidor som är gjorda i Frontpage? Tänkte göra en där men först vill jag se hur det kan se ut :D
 
Ser inte en sida likadan ut oavsett om du använt Frontpage, Dreamweaver eller kodat själv.... :confused:

Dreamweaver & Frontpage är ju bara ett program för att enklare skapa sidor......
 
Jo men jag ville se hur mycket Frontpage klarar av, har haft problem med det förrut att det inte klarar av en del HTMLkoder.
 
FÅr jag fråga...vilken frontpage?
Microsoft Frontpage 98
Microsoft Frontpage 2000 eller framåt eller
Frontpage Express?
Frontpage Express är inte samma som dom andra frontpage och MF 98 är mycket sämre än MF 2000.
Själv har jag inte upptäckt något jag inte kan göra med MF 2000 och har varit utmärkt att lära sig på.
 
Hur mycket?

FP klarar av dom flesta HTML-koderna.
Men varför ska du använda HTML-koder när du ska använda FP?
FP genererar ju dom själv.
 

Liknande trådar

Fritid Någon som har koll på marknaden där? Vill bara ha till hobbybruk ochvkolla vad som rör sig utanför hagen. Hoppas få se lokatten bland...
Svar
1
· Visningar
348
Senast: AraSlei
·
Tjatter Vill ge en gåva till ridläraren nu i slutet av terminen. Har ni några tips på vad nah kan ge? Tänkte kanske något julthe, julgodis...
Svar
2
· Visningar
397
Senast: Brie
·
Fritid Bokade flygbiljetter till Kenya via KLM:s hemsida häromdagen. Min resekompis har en accent både i sitt för och efternamn, men bokningen...
Svar
9
· Visningar
639
Senast: gulakatten
·
Tjatter Har sett att det har blivit populärt igen. Funderar på att köpa en varsin till min väns barn och ge dem i present. Det finns många...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp