• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare millansnillan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 1 161
M

millansnillan

Kan någon ge tips på hemsidor som är gjorda i Frontpage? Tänkte göra en där men först vill jag se hur det kan se ut :D

Ser inte en sida likadan ut oavsett om du använt Frontpage, Dreamweaver eller kodat själv.... :confused:

Dreamweaver & Frontpage är ju bara ett program för att enklare skapa sidor......

Jo men jag ville se hur mycket Frontpage klarar av, har haft problem med det förrut att det inte klarar av en del HTMLkoder.

FÅr jag fråga...vilken frontpage?
Microsoft Frontpage 98
Microsoft Frontpage 2000 eller framåt eller
Frontpage Express?
Frontpage Express är inte samma som dom andra frontpage och MF 98 är mycket sämre än MF 2000.
Själv har jag inte upptäckt något jag inte kan göra med MF 2000 och har varit utmärkt att lära sig på.

Hur mycket?

FP klarar av dom flesta HTML-koderna.
Men varför ska du använda HTML-koder när du ska använda FP?
FP genererar ju dom själv.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag skulle vilja - snabbt och enkelt - fixa en hemsida till mitt författarskap och mina böcker. Utan att det kostar en förmogenhet och...
Svar
5
· Visningar
312
Senast: Saigon
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 000
Senast: Enya
·
Hemmet Har rensat foton i mobilen idag och inser att jag har flera foton jag vill ha utskrivna och också några teman jag vill göra fotoböcker...
Svar
17
· Visningar
413
Senast: cute_beast
·
Juridik & Ekonomi Jag har hamnat i lite av en soppa med en hemsida jag handlat på. Först dröjde varorna, de kom först när jag pausat fakturan på Klarna... 3 4 5
Svar
87
· Visningar
3 796
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Husky från USA, tips och råd m.m
  • Uppdateringstråd 31