neywaz 30 Okt 2006 #121 Sv: Fryser inte hästar som skakar?? ja förlåt, jag ger henne Hippos b-vitaminer också, och kalk o mineraler. Mag tarm balans kan ju vara en ide, det ska jag prova! Tack!!!
Sv: Fryser inte hästar som skakar?? ja förlåt, jag ger henne Hippos b-vitaminer också, och kalk o mineraler. Mag tarm balans kan ju vara en ide, det ska jag prova! Tack!!!
M momeli86 10 Nov 2006 #122 Sv: Fryser inte hästar som skakar?? Är glad att så många håller med mig om att hästen fryser när den börjar skaka
Sv: Fryser inte hästar som skakar?? Är glad att så många håller med mig om att hästen fryser när den börjar skaka
L Love_energy 10 Nov 2006 #123 Sv: Fryser inte hästar som skakar?? min ena häst börjar skaka när han vet att han ska gå ut på vintern tycker allt vi kan vara inne idag, sen slutar han skaka när han är ute...
Sv: Fryser inte hästar som skakar?? min ena häst börjar skaka när han vet att han ska gå ut på vintern tycker allt vi kan vara inne idag, sen slutar han skaka när han är ute...