Fryskmärkning !

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare lindaplutt
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 41
  • Visningar Visningar 2 806
Sv: Fryskmärkning !

Nu ska inte du vara elak mot min ponny här inte :p

Nerrå hon har ju bara en å så har hon tydligen en på halsen som inte finns med i passet som enbart syns om man rakar på sommaren, rakar man på vintern syns det knappt, man måste typ veta att det är där.

Sv: Fryskmärkning !

Fasiken var ju dom som gjorde fel då. En frysmärkning går ju att ändra om å do0m ska väll snarare beröma dig för att du chipmärker din häst.

Har en felstavning i mitt pass, men det kom jui med från förra ägaren så det skulle kosta för mig att ändra på det så jag orkar inte föräns jag har gjort om något mer på henne. Som chipmärkningen som kommer med nästa veterinärbesök :devil:

Liknande trådar

Trav Är en som är ganska ny inom trav och monté världen och funderar på att köpa min första monté sadel. Men vet inte riktigt vilken? Väger...
Svar
1
· Visningar
314
Senast: MayGrace
·
Gnägg Jag har börjat fundera kring det här med vad raser avlas emot. Tex svenskt varmblod avlas mot hoppning, dressyr och fälttävlan... 3 4 5
Svar
98
· Visningar
4 980
Senast: Seabaz
·
Avel Till sommaren väntar mitt sto föl och har börjat fundera lite på vad det finns för alternativ att registrera avkomman i? Mamman är...
Svar
1
· Visningar
341
Senast: Görel
·
Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
512
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka