Fullcheek/parerstångsbett

domino

Trådstartare
Jag är ute efter ett tredelat fullcheek från Globus. Någon som vet nån sida på nätet man kan beställa det på (ej Lillhästen). Vet att eko säljer dom för 159 kr men de fanns ej när jag var där sist och skulle köpa... :(
Tacksam för svar! :bow:

Sv: Fullcheek/parerstångsbett

Vet att _Dieldi_ använder ett sådant på sin häst, såg det när jag sökte. Så fråga henne :)!!

Annars gå in på ww.globussport.se och klicka på Återförsäljare...

Tack! Har tittat på ÅF, men av de som har sidor är de så dyra... Eko har ett himla bra pris på dom betten...Ingen som ska till eko och kan skicka till mig :angel:

*putt putt*
Kom igen nu, var har ni köpt era och vad kostade dom? ;)

Ja kan ju köpa det i mantorp å lämna över det till dig på göteborg! :idea:
Jag har ju bara 10 minuter till travshopen! :)

Åh, vill du göra det? Vore toppen! :love: Vad snällt!
Detta i 11,5 cm:
fulmermt.jpg

Om jag inte kan åka kanske du kan skicka det till mig? Kostar en 20 lapp nånting. Men jag sätter förstås in pengar åt dig innan så du slipper ligga ute med det! Äsch tar det på msn istället ;)

Jag kan köpa det, om jag kommer förbi travshopen, jag LOVAR! :)

Liknande trådar

Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
911
Senast: MissFideli
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 523
Senast: miumiu
·
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare... 2
Svar
33
· Visningar
12 050
L
Hundavel & Ras Hej! Jag har lite frågor om golden retriever som skulle vara jätte snällt om ni som vet kunde svara! Först så kan jag säga att jag är 15...
Svar
13
· Visningar
3 263
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka