Fullsatt möte om ridning i Laröd

Sv: Fullsatt möte om ridning i Laröd

Förstår inte hela bilden av artikeln, jag tycker iallafall att om kommunen planerar att stänga in ridverksamheten med bostadsområden och seniorboenden så borde man från kommunens sida bygga upp nya stallar och ge mark till ridskolan en bra bit därifrån om de nu endå ska bygga om massa stall.
Bättre ur alla synpunkter tycker jag om stallet slipper trafiken och nära grannar, särskilt om man vill expandera med ett ridgymnasie.
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 386
  • Artikel
Dagbok Har haft en jobbig natt med brist på sömn och öron som bråkat. De har vätska bakom trumhinnorna som beter sig störigt så att det trycker...
Svar
0
· Visningar
631
Senast: Enya
·
  • Artikel
Dagbok Än så länge bättre humör än igår... Varit uppe på damrummet två gånger i natt, men däremellan sovit som en klubbad oxe. Vaken en och...
Svar
7
· Visningar
590
F
  • Artikel
Dagbok Det är ju ganska ironiskt egentligen. Hur jag, fylld av dödsångest, tog mina först stapplande steg till en psykolog förra hösten. Jag...
Svar
10
· Visningar
2 497

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp