Fult sår, mkt svullen

Sv: Fult sår, mkt svullen

Jäklarns, jag glömde höra av mig till dig... :o

jag ringde till vet., och det var rätt som hade jouren. Har träffat honom en jääääkla massa gånger :D . Han tyckte också det lät som inflammation på gång, så han kom ut och skulle lägga om. Men neeejdå, ingen inflammation!! Tvärtom, det stora såret var riktigt fint! :bow: MEN, han la om det andra benet också. Och det djupa skrapsåret bak på kotan var inte alls fint...så det var där felet låg med temphöjning och allt annat som inte stämde.. :(.

Igår var han Superpigg igen, och idag ännu piggare...har hoppat ur sjukhagen två gånger.... :crazy: :cool:
 
Sv: Fult sår, mkt svullen

Vad skönt att det ändå går framåt:)

Jag håller tummen för er dygnet runt..
 

Liknande trådar

Hästvård I fredags släpptes min häst ihop med ett annat sto. De sparkade lite emot varandra så där som de kan göra när man släpper ihop dem. När...
Svar
6
· Visningar
1 123
Senast: Freeride
·
Hästvård Hästen kom in med skrapsår (ytligaste ytliga) på framsidan av ena bak idag, svullen över såren med lite bananform. Inte öm varken...
Svar
1
· Visningar
1 318
Senast: lomuxx
·
V
Hästvård Min 2-åring kom in en dag för ungefär två veckor sedan med rejält svullet ben och ett litet sår på insidan av bakbenet, under hasen. Han...
Svar
1
· Visningar
956
Senast: Shudde
·
S
Hästvård Hej! Min häst har för några dagar sen fastnat i några eltrådar vid ett rymningsförsök från hagen. Han var till en början väldigt svullen...
2
Svar
35
· Visningar
10 544
Senast: Angelique
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp