fundamentalist..

L

landsbydsbo

Det verkar som om sossarna skaffat sig en egen liten husfundamentalist..undrar hur de här ska sluta:)
 
Sv: fundamentalist..

Tja, moderaterna har ju ett tag haft sin Waberi som vill ha sharialagar, som tycker att kvinnor ska ha slöja och inte ta män i hand.

Ärligt talat tycker jag att demokratiska partier ska undvika såna nötter som både Mustafar och Waberi...
 
Sv: fundamentalist..

Ja det blir svårare för sossar att klanka ner på KD och deras konservativa syn på familjen och kvinnans plats i samhället nu.
 

Liknande trådar

Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 557
Senast: manda
·
Fritid Tänkte skaffa en sovsäck för hemmabruk i första hand, ifall värmen försvinner. Har aldrig ägt en sovsäck och vet inte vad man ska tänka...
2
Svar
25
· Visningar
764
Senast: Araminta
·
IT & mobiler Går i tankar att skaffa mig en ny mobil. Så jag tänkte att min gamla slänger jag i elektronik på återvinningscentralen. Men sen kom min...
Svar
0
· Visningar
243
Senast: Smoothi
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 632
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp