MissFideli

Trådstartare
Om jag tittar på vilka som besöker forumet just nu, så står ju alla "gäster" längst bak. Men hittar några det står Google Spindel på. Vad är det?

:confused: :confused: :confused:
 
Sv: Fundering

Google Search Spiders?

Spider är ett verktyg som sökmotorerna använder för att lägga in websidor i sina sökindex.
 
Sv: Fundering

Ingen aning eg. Jag antar att de identifierar sig som en spindel. Att det finns tre kategorier av besökare - inloggade som visas med användarnamn, ej inloggade som visas som "gäst" och så sökspindlar som visas som "Google Spindel", "Yahoo! Spindel" o s v.
 

Liknande trådar

Utrustning Unghästen i stallet biter på grimskaften när han står uppbunden. Jag vet att det finns grimskaft med en bit plast på den delen närmast...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 170
Senast: Zacci
·
Kropp & Själ Om någon i familjen har misstänkt ringorm, ska övriga familjemedlemmar stanna hemma då tills man har besökt läkare och fått provsvar...
Svar
9
· Visningar
593
Senast: Bapelsin
·
Gnägg Ni som har Garmin-klockor, är det någon som lyckats lägga till ridning som aktivitet? :confused: Google säger att det ska funka att...
Svar
14
· Visningar
1 149
Senast: MalanMjöl
·
Hästvård Jag försöker googla men hittar inte svar på frågan... Efter att hästen fått sin årsvaccination, hur lång tid behöver det gå innan man...
Svar
4
· Visningar
598
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp