MissFideli

Trådstartare
Om jag tittar på vilka som besöker forumet just nu, så står ju alla "gäster" längst bak. Men hittar några det står Google Spindel på. Vad är det?

:confused: :confused: :confused:

Sv: Fundering

Google Search Spiders?

Spider är ett verktyg som sökmotorerna använder för att lägga in websidor i sina sökindex.

Sv: Fundering

Ingen aning eg. Jag antar att de identifierar sig som en spindel. Att det finns tre kategorier av besökare - inloggade som visas med användarnamn, ej inloggade som visas som "gäst" och så sökspindlar som visas som "Google Spindel", "Yahoo! Spindel" o s v.

Liknande trådar

R
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick... 2
Svar
22
· Visningar
2 080
Senast: Raderad medlem 147980
·
Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
485
Senast: Freazer
·
Hundhälsa Min första hund är nu 11 år (dvs hon är den äldsta hunden jag än så länge har haft), och hon har under åren använt sina tänder en del -...
Svar
2
· Visningar
532
Senast: Jeps
·
Avel Jag är jättenybörjare på avel och är i full färd med att försöka välja hingst. Hittar många äldre trådar om samma ämne med hingstar som...
Svar
17
· Visningar
1 298
Senast: Murray
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Tittar in i ditt kök del 27
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur