Bukefalos 28 år!

MissFideli

Trådstartare
Om jag tittar på vilka som besöker forumet just nu, så står ju alla "gäster" längst bak. Men hittar några det står Google Spindel på. Vad är det?

:confused: :confused: :confused:
 
Sv: Fundering

Google Search Spiders?

Spider är ett verktyg som sökmotorerna använder för att lägga in websidor i sina sökindex.
 
Sv: Fundering

Ingen aning eg. Jag antar att de identifierar sig som en spindel. Att det finns tre kategorier av besökare - inloggade som visas med användarnamn, ej inloggade som visas som "gäst" och så sökspindlar som visas som "Google Spindel", "Yahoo! Spindel" o s v.
 

Liknande trådar

Utrustning Hej Alla Har försökt googla, Söker info om just thule transporterna, Vad är skillnaden på 135 och 150 ? Jag skulle vilja hitta en som...
Svar
2
· Visningar
296
Senast: SiZo
·
Utrustning Unghästen i stallet biter på grimskaften när han står uppbunden. Jag vet att det finns grimskaft med en bit plast på den delen närmast...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 350
Senast: Zacci
·
Hästmänniskan Lång titel men också en bra sammanfattning. Jag letar föl/åring och tänker mig i första hand en hingst/valack eftersom jag i framtiden...
Svar
9
· Visningar
733
Senast: Askur2017
·
Kropp & Själ Om någon i familjen har misstänkt ringorm, ska övriga familjemedlemmar stanna hemma då tills man har besökt läkare och fått provsvar...
Svar
9
· Visningar
627
Senast: Bapelsin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hjälp! Mina hästar äter ombunkar!
  • Dressyrsnack 17
  • Föl 2020

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp