Bukefalos 28 år!

funderingar kring bröst !

Status
Stängd för vidare inlägg.
H

H0N3Y

Jag hade bh storlek C ungefär (B ibland, c ibland) :P

Nu är jag uppe i D. Tycker mina tuttar är enorma redan nu !
Jag är väl i vecka 18 , tror jag. Kommer dom växa mer eller ?
Tänkte om dom blev större när mjöölken kommer eller hur e d där?

Just nu känns det lite "sunkigt". . har bristningar över HELA brösten.
Kan inte ha urringat linne . . kommer dom bestå lr bleknar dom ?

*funderar* // liza
 
Sv: funderingar kring bröst !

Hej.
Visst kommer dom bli större när mjölken rinner till ;) , hade en kompis som gick från A till DD kupa när hon fått sitt barn.

Själv fick jag aldrig någon mjölk, och mina bröst växte inte heller så mycket, så jag fick gå upp en storlek bara.
 
Sv: funderingar kring bröst !

Väldigt olika för olika personer. Jag fick "jättetuttar" och hade det under hela graviditeten, sen blev de ändå större de första dagarna som mjölken rann till men sen stabiliseras ju mjölken och de blev stora men inte så gigantiska som första dagarna mjölken kom. Då var det verkligen Pam Anderson! :D
Men vissa får knappt större bröst alls, så som sagt, väldigt olika.
Jag hade väl DD när jag var gravid och har nu, efter tre barn och en del bantande A :eek: Så visst, det blir lite skillnad...
Vad det gäller bristningarna så bleknar de med tiden och syns inte efter ett tag. Visst om man tittar riktigt noga ser man dem, men va f*n!
 
Sv: funderingar kring bröst !

kanske :)
mina växte från A- till C-kupa väldigt tidigt första gången jag var gravid, sen blev dom lite mer fyllda bara, inte direkt större (men jag hade å andra sidan haft massor av råmjölk ända från v. 20 typ, båda gångerna har barnen passerat födelsevikten vid PKU testet) ... andra gången jag var gravid växte dom inte alls...
 
Sv: funderingar kring bröst !

Det beror på.

Jag är ganska välformad :o (c-d), men de har inte blivit särskilt mycket större vid någon av graviditeterna och inte heller vid amningen - trots att jag har haft gott om mjölk.
 
Sv: funderingar kring bröst !

lugn tuttisarna låter ju inte så stora ändå.... en vecka innan jag fick pos på mitt test växte mina rattar från D till E-kupa.... och nu har jag inga bh:ar att ha längre.... och jag är bara i vecka 8 *skratt*
 
Sv: funderingar kring bröst !

Jag tycker dom är stora..och ivägen ;P
 
Sv: funderingar kring bröst !

Det är det jag hoppas på om jag skulle bli gravid i framtiden. Jag har redan DD-E kupa så blir de flera storlekar större finns det inte bh:ar att få tag i 75 H tror jag inte existerar!
 
Sv: funderingar kring bröst !

Mina växte förra gången under hela graviditeten, men sen blev inte tillväxten så enorm heller när de blev mjölkstinna, men dom växte från en D-kupa till G under graviditeten, G räckte knappt till när mjölken rann till, fick hitta lite andra lösningar under nätterna, men sen sjönk dom strax ihop något, så några månader efter förlossningen så var dom väl nere i E, om den satt bra, annars F. Denna gång är jag nu uppe i kring E-F, men kan ha mina G om jag vill, och är i vecka 30.
 
Sv: funderingar kring bröst !

Jodå, det finns faktiskt, jag kollade runt lite när jag funderade om jag skulle behöva ta till med H i ammningsbh, men priset på dom är väl kanske inte så roligt.
 
Sv: funderingar kring bröst !

Mina blev först lite större, men nu har dom krympt till mindre än innan. Är väl som dig ungefär i vecka 18 ca.

Jenny
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej alla Bukefalister! Jag befinner mig, enligt mig, i en svår situation just nu och jag vet inte riktigt om jag ska ta höger eller...
Svar
17
· Visningar
2 754
Senast: Maoam
·
Avel Har idag lämnat iväg mitt russto 33 mil söderut till en russhingst på betäckning (matte jättefjantig och gråter floder medan ponnyn är...
Svar
3
· Visningar
1 049
Senast: Tagliabue
·
B
Gravid - 1år Jo, jag är i vecka 14 (13+0) Är det så man skriver förresten, blir så förvirrad, att man är i en vecka, men även en annan...? I alla...
Svar
10
· Visningar
1 735
Senast: tinissen
·
V
Gravid - 1år Nu vänder jag mig till alla kära bukeföräldrar med mitt gnäll istället, eftersom alla närvarande (dvs Nikki) har tröttnat på mig och...
Svar
13
· Visningar
3 168
Senast: FrontLine_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp