Funkar inte på datorn!

Salonikel

Trådstartare
Filmer från digitalkameran! Fungerar att se på kameran, men inte på datorn. Varför? har provat i windows media player ( ljudet funkar men inte bild) och i itunes. HJÄLP!!!

Sv: Funkar inte på datorn!

Filmer från digitalkameran! Fungerar att se på kameran, men inte på datorn. Varför? har provat i windows media player ( ljudet funkar men inte bild) och i itunes. HJÄLP!!!

Jag har samma problem, men jag kan inte se filmerna. Bilderna kan jag se

Vad har filmerna för format? Itunes gillar inte vad som helst. Konvertera gärna till mpg4. Jag har använt
http://media-convert.com/konverterar/
för att omvandla .mov till .mpg4 och det har fungerat bra.

Tänkt på att omvandlingarna komprimerar filen!

Spara först filmen på datorn.
Gå till media-converter och bläddra fram filen.
Gå sedan ner till utgångsformat och välj något lämpligt, mpeg4 tex.
Kryssa för "jag godkänner alla villkor" och tryck på "omvandla".

Det kan ta en bra stund om filmen är lång. När den är klar får du spara den på din dator innan du kan titta på den.

Lycka till!

Liknande trådar

IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 028
Senast: Enya
·
IT & mobiler Hjälp... Har castat från min telefon till TVn för ett par timmar sedan utan problem. Men nu när jag skulle starta ett program händer det... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
6 699
Senast: Happimess
·
IT & mobiler Använder Insta i webbläsaren. Vill ta bort en hel chatt men instruktionerna jag hittar funkar inte. Det kommer inte upp nån knapp med...
Svar
2
· Visningar
259
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Det enda jag får fram när jag googlar är att man ska trycka ALT+ 2016 men det funkar inte. Min dator (hp) går bara in på spara... 2
Svar
21
· Visningar
890
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka