Fuxhingstat

Mkanneli

Trådstartare
Hej! Jag är intresserad av att hitta en avelshingst som är fux inom travsporten (varmblod). Vet ju Love You, Super war horse och Caballion. Men finns det fler? Tack på förhand 🤗
 
Hej! Jag är intresserad av att hitta en avelshingst som är fux inom travsporten (varmblod). Vet ju Love You, Super war horse och Caballion. Men finns det fler? Tack på förhand 🤗

Caballion hörs vara riktigt fin. Stoet som jag är delägare på har blivit betäckt med honom för någon vecka sedan.
 
Caballion hörs vara riktigt fin. Stoet som jag är delägare på har blivit betäckt med honom för någon vecka sedan.
Ja det är han verkligen, bor inte så långt ifrån där vi har vårat sto. Men är rädd att det blir lite för mycket "franskt" då hon är väldigt pigg och har franskt i blodet😁
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Finns det någon här som har erfarenhet av UPH Academy, Vessigebro, de har yrkesutbildningar som man betalar för, tex Equicoach...
Svar
1
· Visningar
282
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Hej! Jag fick i fredags förra veckan en ordentlig knuff i bröstet av en häst. Gjorde ont men var inte värre än att jag skrek till och...
2
Svar
23
· Visningar
1 270
Senast: Modest
·
Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 121
Senast: Bee
·
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
9 996
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp