Fylla i anmälningsblankett

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare banjo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 095

banjo

Trådstartare
Jag sitter o ch fyller i en anmälningsblankett för första gången och jag har fått lite problem :P I alla fall. Registeringsnummret som ska stå på anmälningsblanketten till en hopptävling, är det det nummret som står på mätintyget?
För där står det: Reg. nr: 3.2osv

Och licensnumret, kan man skriva "Visas på plats" eller någonting liknande? För jag har ingen möjlighet att få tag på passet/licensen förän om några dagar så jag kan inte kolla nummret.

Sv: Fylla i anmälningsblankett

Registreringsnumret står i passet. Borde väl i och för sig stå på mätintyget också, men det vet jag inget om. Det ska först stå en raskod, sedan födelse år och sedan 4 andra siffror ex 99-95-1415 för en ridponny utan stam född 1995.

Varför kan du inte få tag på licens o pass? Kan du inte ringa någon om de befinner sig på annan ort?

Så hans registeringsnummer är SE 99-97-8276?
fast på mät intyget står det
Reg. Nr och sen dom sifforna som står som hans Originalnummer.

Jag har en kopia på hans identitetshandling i alla fall, så där borde det stå?

för kontoret är låst :) men jag har pratat med ordföranden och hon sa att hon skulle kolla om hon kom ihåg.

Passar på att ställa en fråga till.

Fyll i markerade fält - skuggade osv...
Jag ska anmäla mig till klass 2, ingen uppstallning. Så då kryssar jag bara i klass 2? Och vad menas med kronor på högerkanten? Ska jag räkna ut vad det kommer kosta att starta i klass 2 (60kr) och skriva dit det?

Jag känner mig lite hopplös :angel:

Ja du kryssar bara i klass2. Sen kan man ju fylla i inbetalt per bank/postgiro och belopp, det är väl det enda du behöver bry dig om :idea:

tack :D Allt skulle betalas på plats så jag fyllde inte i "inbetalt per bank/postgiro och belopp".

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
1 421
Senast: Görel
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 567
Senast: Lavinia
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få... 2
Svar
21
· Visningar
4 254
Senast: __sofia__
·
Hästhantering Hej! Jag är lite hjälplös och vet varken in eller ut hur jag ska göra... Har en 12 årig valack som jag tävlat i hoppning med upp... 2 3
Svar
52
· Visningar
12 589
Senast: liiinnea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka