Fylla ut stort fönster, hur?

Sv: Fylla ut stort fönster, hur?

Bambupersienner är underbara!
Dessvärre får vi inte ta ner de nuvarande fula metallpersiennerna :mad:


Låter som om jag bara klagar, men så är inte fallet. Bara meddelar de planer som inte går att genomföra, så ingen behöver lägga ner tid på att spinna vidare på dom ;)
 
Sv: Fylla ut stort fönster, hur?

Men bambupersiennerna kan du fästa i gardinstången, jag hade mina fästa i den och det funkade jättebra.
 
Sv: Fylla ut stort fönster, hur?

Blommor var första tanken men det funkade ju inte.
Hmm häng lyktor eller något i gardinstången.
vi hade ett sånt där jättefönster i lägenhet vi hade tidigare, dock hade vi en bred fönsterbräda också. (och ingen katt:p:D) så vi hade stora krukväxter där. Men gardin med kappa annars.
 
Sv: Fylla ut stort fönster, hur?

Men GUD SÅ SNYGGT! :laugh:
Kan man hyra dig? ;)

Jag ska göra om hemma så fort jag kommer hem! (och har jobbat ihop lite nya pengar, de har tagit slut under 6 månaders studier utomlands) :grin:
 
Sv: Fylla ut stort fönster, hur?

Hur mycket ljus släpper bambupersienner igenom?

Jag är iof inte jättekänslig, sover dagtid nu tex utan persienn alls men jag har en gatlykta precis utanför mitt fönster som irriterar när jag ska somna under den tiden det är mörkt ute. Så jag undrar om du tror svarta bambusar skulle skärma av det ljuset?
 
Sv: Fylla ut stort fönster, hur?

Men GUD SÅ SNYGGT! :laugh:
Kan man hyra dig? ;)

Jag ska göra om hemma så fort jag kommer hem! (och har jobbat ihop lite nya pengar, de har tagit slut under 6 månaders studier utomlands) :grin:

Nämen tack :o :bow::bow:
Haha, hyra... Amatörinredare som jag är så kan jag inte ta så mycket i hyra :D
 

Liknande trådar

Äldre Jag har precis flyttat till större boende, efter att ha bott i diverse små lägenheter med enbart ett till två fönster. Nu har jag en...
Svar
0
· Visningar
637
Senast: Eina
·
Hemmet Vi har ett rum som vi inte vet hur vi ska inreda riktigt. Det som måste få plats är minst ett skrivbord och våran träningsbänk...
Svar
3
· Visningar
1 432
Senast: Tjôta
·
Hemmet Den 14e januari får jag nycklarna till min alldeles egna lilla etta på 40m2. Jag flyttar hemifrån och behöver möbler och verktyg och...
Svar
10
· Visningar
1 817
Senast: vego96
·
Hemmet Vårt vardagsrum har bruna tapeter och vi har svårt att hitta textiler som passar. Själva tapeterna är medaljongtapeter med lite mörkare...
Svar
14
· Visningar
2 260
Senast: crolin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Flämtningar
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Vi som letar häst II
  • WE-tråden
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp