N
NiraK
Funkar detta?
Jag får snart hem en ny, dyr soffa
Fungerar Fyspray att spraya på möbler för att undvika klo-vässning??
Nirak
Jag får snart hem en ny, dyr soffa
Nirak
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funkar detta?
Jag får snart hem en ny, dyr soffaFungerar Fyspray att spraya på möbler för att undvika klo-vässning??
Nirak
Funkar detta?
Jag får snart hem en ny, dyr soffaFungerar Fyspray att spraya på möbler för att undvika klo-vässning??
Nirak
Ursäkta lite trådkapning här![]()
Våran katt har på ett ställe hittat lite glapp i tapeten. Jättekul att dra ner tycker hon. Mindre kul tycker vi eftersom det är en hyresrätt. Nu har hon fått för sig att det inte ska vara tapeter någonstans, så bara hon får tag i en liten bit så drar hon loss. Vi har sprutat vatten på henne osv men det hjälper inteljus tapet oxå så vi vill ha nåt som inte ger fläckar heller...
mina katter e likadana. man får försöka se till att dom inte får tag i någon bit alls.
tror inte det är bra tt spruta ngt spray på tapeterna för det blir nog fläckar?? el ja vet inte men tror inte det..
det beror nog på vilka tapeter man har. jag har avtorkningsbara tapeter å kan spruta på rengöringsmedel osv utan att de blir fläckar. tror det hade funkat med nåt medel för katterna oxå. har dock inte testat.
Funkar detta?
Nirak
Ursäkta lite trådkapning här![]()
Våran katt har på ett ställe hittat lite glapp i tapeten. Jättekul att dra ner tycker hon. Mindre kul tycker vi eftersom det är en hyresrätt. Nu har hon fått för sig att det inte ska vara tapeter någonstans, så bara hon får tag i en liten bit så drar hon loss. Vi har sprutat vatten på henne osv men det hjälper inteljus tapet oxå så vi vill ha nåt som inte ger fläckar heller...