Galen (gammal) dator

farmor

Trådstartare
Jag har skrivit en text på microsoft - den går inte att ta bort, när jag öppnar ett nytt dokument för att skriva nytt finns den gamla texten kvar så när jag skriver en ny text måste jag alltid sudda den gamla först. Hur kunde det bli så här?
Farmor

Sv: Galen (gammal) dator

Antar att du menar Word? Du har förmodligen ändrat mallen normal.dot. Sök den på datorn och välj öppna, ta bort texten och spara. Stäng sen ner Word och öppna som vanligt för att testa om det funkar.

Sv: Galen (gammal) dator

Du har räddat en söndagskväll och ett gammalt äktenskap. Love you :love: (och för den delen även datorn som var på väg till tippen)
Det funkade ! :bow::bow::bow:

Farmor

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har ingen dator hemma men tycker jag behöver något att skriva på. Jag har ju min jobbdator på jobbet och så telefon, har därför...
Svar
12
· Visningar
395
Senast: Anna-Bella
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 229
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 881
Senast: Derivata
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 274
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka