Galleriet visar mer än jag har laddat.

I

Inko

Jag har hämtat 3 bilder till mitt galleri, men det står att jag har fyra!!???:confused: Sen är det bara 1 bild som syns ännu:devil:. Varför blir det så här? Tacksam för svar
 
Sv: Galleriet visar mer än jag har laddat.

Räkneverket för bilder kan få frispel emellanåt och visar inte alltid rätt antal bilder.

Som du ser nu så står det antal bilder:6 st och det stämmer inte alls (du har 3 st).
Din senaste bild laddade du upp den 14/4 och det kan ta några dagar innan moderatorn ( jag eller Gunnar ) har godkänt dom. Ibland så går det på några minuter och ibland så tar det ett par dagar.

Det händer även väldigt ofta att använda lägger in mer än en bild på samma motiv och då brukar bara en bli godkänd,även de korten räknas in ibland.
Varför det blir så vet jag faktiskt inte.

/lillebill,moderator Bildgalleriet
 
Sv: Galleriet visar mer än jag har laddat.

Räkneverket brukar ju inte vara speciellt duktigt på att räkna antal annonser eller inlägg heller. Kanske kan vara så att det saknas ett villkor i summeringen, t.ex. att bild/inlägg/annons ska vara satt till aktiv för att komma med i antalet eftersom man (eller hm, jag) ofta vill behålla poster även om de inte ska vara publika :)
 
Sv: Galleriet visar mer än jag har laddat.

Tack för era svar. Räkneverket stämmer stämmer ju inte , men det viktiga e iaf att jag har alla mina uppladdade bilder i galleriet nu:) Tänkte först att jag har gjort något galet, fast inte denna gång:)
 

Liknande trådar

Hästvård Jag har en skimmel hemma, och som de flesta andra skimlar har hon knutor. Jag har mest hanterat det enligt modellen att hålla koll så...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
8 611
  • Artikel
Dagbok Jag är inte medveten om hur jag, vecka för vecka, blir mer och mer dyster och inåtvänd. Inte förrän en kollega påpekar det och jag inser...
Svar
4
· Visningar
640
Senast: Enya
·
Hästvård Hej! För att göra historian kort så har jag haft mitt sto utlånad på foder i ca 2,5 år till en tjej som tagit föl på mitt sto. Jag har...
Svar
11
· Visningar
1 282
Senast: nexxa
·
Hästvård Hej, någon här med erfarenhet av provtagning på mugg? Några frågor isåfall.🙂1. Hur länge hade hästen haft mugg innan det togs prov? 2...
Svar
8
· Visningar
721
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • "Bästa mashen"? Blötning, smaklighet, stärkelse?
  • Födda -21

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp