Galna färger på lindor?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Båbbe
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 25
  • Visningar Visningar 2 028
B

Båbbe

Jag undrar var man kan hitta RIKTIGT galna färger på benlindor? Rött tycker jag är för tråkigt och jag behöver något som syns bättre än de svarta jag har nu...

Kan man sy såna själv kanske? Vilket material är lämpligast? :confused:

Sv: Galna färger på lindor?

Jag såg ett par shackrutiga jag tänker köpa :D

Ta en färg till varje ben, typ, gult, grönt, rött och blått! Asfult enligt mig, men du kommer garanterat att synas!! ;)

Min gammla häst hade ROSA benlindor då jag provred honom... :p Det var en liten ponnytjej som hade sadlat honom kan man ju tillägga.

Åååh, jag såg benlindor på någon amerikans sida för ett bra tag sen här på buke, det var hur balla lindor som helst, helt flummiga såg dom ut :p
Annars har börjes schackrutiga, King's har neonfärgade;gröna, gula & orangea.

Oj, jag hittade en massa galna benlindor när jag var på Oslo Horse Show i år. Det var knallorange, neongul, ceriserosa, rutiga, randiga och annat konstigt. Undrar om det var en butik/kedja som hette Kings Saddlery..??

Jag har neongula lindor från bocaj. Har inte sett ngn. annan med likadana ännu, tack och lov, för man vill ju va lite unik! =) :bump:

Verkar ju helt ball med neonorange, jag måste försöka få tag i sånna. Men jag skall inte till globen, Vars kan dom annars finnas? Jag känner inte heller ngn. som skall till globen. Jag skall till GBG-horseshow, Brukar dom vara där och sälja king's?

Ha det Gött!

/sara

Om det är Kings Saddlery ni snackar om, så ligger det i Kalmar ;)
Ska praoa där v. 47, så jag kanske kan köpa några åt dig? :D :p

På Mustang utanför Arlanda har jag sett att de har benlindor som är illgröna, illgula och illorange. :bump:

Haha, jag ser fler o fler som har såna :p
Men i början när jag just köpt mina neongula vad jag ruskigt ensam om dom

Jag brukar ha lila, rosa och knallblåa benlindor. Har lite kuliga bilder men vet inte hur man lägger upp dom.
Letar om det finns knallrosa benlindor men de kanske finns i Globen..

Åhhh, snälla du..om du hittar fler par KNALLROSA lindor vore jag oändligt tacksam om du hivade iväg ett PM till mej, så skickar jag dej pengar direkt......
Jag har flera par fesrosa lindor, men dom passar dålit ihop med den övriga knallrosa utrustningen......

Båbbe skrev:
Jag undrar var man kan hitta RIKTIGT galna färger på benlindor? Rött tycker jag är för tråkigt och jag behöver något som syns bättre än de svarta jag har nu...

Kan man sy såna själv kanske? Vilket material är lämpligast? :confused:

Neongula kör jag med när jag vill synas =)

Jempa skrev:
På Mustang utanför Arlanda har jag sett att de har benlindor som är illgröna, illgula och illorange. :bump:

Åhh vad bra! Jag jobbar på Arlanda så det är ju väldigt lätt att åka dit! Tackar och bockar för tipset! :bow:

Annars får jag väl försöka leta rätt på Kings under Globen showen då! Jag ska inte rida i lindorna, bara göra det lättare för mig och stallfolket att komma ihåg att ta av dem! :D (använder lindor för att fästa Back-on-track paddar efter hårdare ridpass)Dessutom tycker jag mina svarta är väldigt tråkiga.... :smirk:

Börjes har helt sjuka färger på sina fleecelindor i affären. Du kan ju kolla om dom har såna med sig på Globen.

Liknande trådar

Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 169
Senast: Capybara
·
Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
875
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 398
Hemmet Har äntligen fått ett rum ledigt som ska byggas om till enbart klädkammare. Först ville jag ha en lyxig walk in closet som var öppen där...
Svar
0
· Visningar
253
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025