galon täcken..

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare coscos
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 435
C

coscos

finns det täcken i galon? de e vell endå ett av dom bästa vattenavvisande materialen?? jag blev då aldrig blöt i mina gula galonbyxer :angel:

Sv: galon täcken..

Vet ej,men de kan ju inte vara så skönt för hästen då det kan bli väldigt instängt inunder.Det andas ju inte precis...

lånar knapp..

Jo det finns (jag har ett sånt, nånstans :smirk: , som jag fick med till en häst en gång), men som Majblomma säger: det borde bli väldigt instängt och andas väl inte? Jag har aldrig använt det, så jag vet inte...

Jag har heller aldrig sett ett galontäcke att köpa..., de kanske har gjort det själv :confused: Jag har inte sett det på flera år, jag ska nog minsann se om jag har kvar det och se hur det ser ut... :D

ja gör det prova o berätta hur de gick:)

de e klart de e ju inget material som andas.. men om man skall hålla sin polle varm o torr.. så borde de vell vara bra?

Jo, men hästen kan ju lika gärna bli blöt från insidan i ett sådant täcke. Inget jag skulle köpa i alla fall.

Liknande trådar

Utrustning Vilket täcke bör jag satsa på? Har en häst som är breeeed, halsen högt satt och hög/bred. Jag har några täcken men nästan på alla så är... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 416
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Tjo, jag sitter och velar på om jag ska skaffa mig en ridkjol, men det finns ju några olika sorter. Jag har ridit i min regnrock ett par...
Svar
8
· Visningar
918
Senast: Fiorano
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 922
Hundträning Hej Ni kanske minns mig, jag skrev en tråd för ett par år sedan om min sambo som hade köpt en hund han inte tog hand om och jag visste...
Svar
18
· Visningar
2 825
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka