Galopp i USA (östkusten)

Russis

Trådstartare
Vad finns det för banor (gärna större) banor på USA:s östkust? Runt New York, Philadelphia, New Jersey, Washington... Belmont Park?

När är det löp (vilka tider på året) och vad kan det kosta med inträde och liknande? Jag har noll koll! :o

Ska ev åka till USA (Philadelphia) i höst, och skulle då gärna vilja se galopp! Även andra hästevangemang är av intresse. :)

Sv: Galopp i USA (östkusten)

Russis skrev:
Vad finns det för banor (gärna större) banor på USA:s östkust? Runt New York, Philadelphia, New Jersey, Washington... Belmont Park?

När är det löp (vilka tider på året) och vad kan det kosta med inträde och liknande? Jag har noll koll! :o

Ska ev åka till USA (Philadelphia) i höst, och skulle då gärna vilja se galopp! Även andra hästevangemang är av intresse. :)

Philadelphia park finns. Sen äer jag usel på geografi även Sveriges

så leta här själv:http://www.thoroughbreddailynews.com/links/racetracks.cfm

Jag har ridit löp på Philadelphia Park! De har säkert en hemsida med info, när jag var där så hade de löp 2 ggr i veckan. Det var dessutom inte speciellt långt utanför Philadelphia ca 15 min med taxi från mitt hotell...

Delavere Park (osäker på stavningen) ligger i anslutning till Philadelphia… Red lopp där 1999.

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Jag kan absolut ingenting om USA. Jag vet knappt vart nåt ligger och har aldrig varit särskilt pigg på att åka dit. Men - i år fyller... 5 6 7
Svar
139
· Visningar
13 019
Senast: Vallmo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka