JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Gamla Mässning/koppar kastruller
Jag tänker på sådana där kastruller som gärna sitter på väggen hos folk, går de att använda?
Har sett att det verkar finnas en nyproduktion, men de kanske görs på ett annat sätt?
Är hyfsat billiga på loppisar och jag hade gärna köpt på mig ett antal om de gick och använda.
(jag tror det är koppar, men är lite kass på metaller
)
Sv: Gamla Mässning/koppar kastruller
Det är koppar och om de går att använda eller inte beror på om
tennet invändigt är hel eller inte. Du får bli kittelflickare?
Sv: Gamla Mässning/koppar kastruller
Verkar ju ganska positivt
Fast den där tenngrejen kan sambon få fixa, jag och varma saker går sällan ihop
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
2
3
Hundhälsa
Två små barn på 4 år har börjat sätta spår på vår 7 åriga tik. Hon har alltid varit speciellt, på ett bra sätt. Men nu har det allt mer...
Kropp & Själ
...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det.
Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster...
2
Kropp & Själ
Nu måste jag få skriva av mig lite.
Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2
3
Akvarietråden V
Svar: 1 451
Visningar: 44 149
Djur
Valp 2025
Övr. Hund Vi ensamtränar, långsamt. Än så länge har han bara varit själv i typ en kvart (jag har ingenstans att gå utan honom 😅) men jag har...
geting
Igår kl 21:03
Svar: 978
Visningar: 71 881
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Sitter och funderar på vad jag ska göra imorgon med hundarna. Cykla kanske? Eller testa att springa med Lily om sambons syster skulle...
Red_Chili
Igår kl 20:50
Svar: 1 403
Visningar: 85 874
Hund