Gamla mobiler - vad gör man?

magruder

Trådstartare
Det finns två mobiltelefoner kvar efter min bortgångne sambo. En iPhone och en Nokia, c:a 3-4 år gamla. Jag har sett till att hans telefonnummer har tagits bort.

Frågan är nu vad jag ska göra med dessa telefoner. Jag vill inte ha dem. Tar man fram hammaren, slår dem i småbitar och kastar resterna bland elektronikavfall?

Jag TROR att han använde sig av kontantkort de två senaste åren.

Sv: Gamla mobiler - vad gör man?

Han har inga syskon eller föräldrar som vill ha?

Då min bästa väns pappa så fick ena dottern hans gamla mobil!
Annars fungerar dom så sälj på blocket?

Sv: Gamla mobiler - vad gör man?

det fanns förut nåt ställe där de köpte gamla mobiltelefoner, dvs man fick lite betalt för nyare modeller och äldre skänkte man dit. De fick sen ett nytt liv någon annanstans i världen.

Liknande trådar

Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka... 7 8 9
Svar
164
· Visningar
35 697
Senast: cirkus
·
Äldre Nu behöver jag er hjälp! Det handlar om ombildning av hyresrätt till bostadsrätt. Det är ett väldigt långt inlägg men jag är tacksam... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
11 939
Senast: cherie
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 538
Senast: cassiopeja
·
Äldre Beställde 1 Augusti ett mobilabonnemang + ny mobil. Första gången någonsin jag kommer ha ett abonnemang,har bara haft kontantkort innan...
Svar
8
· Visningar
1 313
Senast: WBanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V