Monstermom
Trådstartare
Man ska trä ngt med den???
Massa trådar genom olik öglor?
*trumvirvel*
*spänd förväntan*
Svar: No.
Ännu fler fantastiska mackapärmojänger!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man ska trä ngt med den???
Massa trådar genom olik öglor?
Aj givv upp...*trumvirvel*
*spänd förväntan*
Svar: No.
Ännu fler fantastiska mackapärmojänger!
![]()
![]()
Aj givv upp...
OK, lite snällare ledtråd den här gången då, en bild på en hel stor del av tingesten. Den här är nog ca 150 cm lång gissar jag.
![]()
Nu då?![]()
Har man nytta av tehuvor? Finns många söta men inte fått klart för mig om sånt används i Sverige eller om det mer är för USAJag smyger in i tråden och säger att jag syr tre saker. grytlappar, tehuvor och grytvantar.
Det brukar bli en batch till varje säsong. Just nu är höstkollektionen i bruk.
@Monstermom (alltså min telefon ger dig som förslag på ord när jag skriver ett snabrl-a, lite kul) kan det vara nån typ av stickmaskin?
Har man nytta av tehuvor? Finns många söta men inte fått klart för mig om sånt används i Sverige eller om det mer är för USAjag tittar mycket på pinterest nu på quiltat och då dyker det upp mycket såna.
Visste väl att jag var bästJaaaaa! We haf a winnör!
Det är något helt fantastiskt! Apparaternas apparat!
Reklam:
Jag har inte samma modell, men filmen är för rolig så den får illustrera ändå.
(Min är i bitar just nu, så någon fungerande film av just den lär inte hända i närmsta framtiden... Om någonsin...)
Och den utlovade kolan till @Trott också!
![]()
Visste väl att jag var bäst
Men vad tusan ska du med den till?![]()
What? Tja, sticka var väl typ tanken?
Just nu har jag den dock till att mickla med, bara att pilla loss och göra ren alla pinnarna (stickorna?) i ena halvan tog en halv evighet - dock helt klart välbehövligt...
![]()
Men menar du att en sån här inte är något att ha, eller vad? Jag är helt fascinerad av mekaniken.![]()
Jag väntar med spänning på en bild med Monster i en ny stickad tröja![]()
@Monstermom Jag bara retas med dig juSjälv har jag en knyppeldyna i förrådet, som jag aldrig använt, har aldrig provat, och har ingen aning om HUR man använder en... MEN det kan ju vara bra å ha
Jag är mer för pysseldelen, göra små figurer å limma på band, knappar å sånt tjafs
Virkar hellre än stickar, men virkningen är rätt sporadisk
och nej, jag har inte virkat klart min strandpåse jag började på i somras...
![]()
Nått sånt jaman gör mönster med tråd runt nålar man flyttar omkring och så blir det spets? Eller nåt sånt?![]()
Nej, tyvärr inte! Jag är dock fortfarande sugen.Och efter att ha kommit på tanken att söka på Buke: @Lazy Lady , skaffade du en stickmaskin någon gång?![]()
Nej, tyvärr inte! Jag är dock fortfarande sugen.