Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Är det någon som vet någon som är kan mycket om gamla vagnar?
För en kompis till mig har en jättefin bröllopsvagn och den är gammal men vi skulle gärna vilja veta mer om den
Samt hur mycket den kan vara värd för de har tänkt att ev. sälja den.
hej ärhjulen perfekta lite glapp i navet tolereras glapp eller röta i träet förödande .den saknar kuskbock så den kördes från baksätet .skicket ser bra ut på bilden ,marknaden är ganska begränsad ,5000-10000 kr är min tro.
Den skulle nog inte passa så bra som bröllopsvagn om den körs från baksätet, i så fall skulle brudparet få sitta på småkuddarna, och tömmarna trassla sig i bukett, slöja och håruppsättningar
Men en jättefin vagn är det, och den ser rätt fräsch ut på bilden, jämfört med många i annonser. Är träet friskt (kolla särskilt hjulen) så skulle jag inte sätta ut den för mindre än 10 000, kanske 15 000, med prutmån
Detta sagt utan några stora kunskaper, men med lite erfarenheter från annonsmarknaden.
Tillägg:
Kolla i annonser vad liknande vagnar sätts ut till för pris. Sen är det ju inte säkert att alla blir sålda heller....
Hästnyheter Nyligen invigdes den digitala utställningen Täby stories – bland hästar och hus. En utställning som berättar om Täby Galopps förvandling...
Kropp & Själ Det finns inte mycket att säga om det, tänker jag. Men jag vågar tro att det känns bättre när du får det sagt. Oavsett hur det samtalet...