Gammal faktura?

Sv: Gammal faktura?

Absolut, de är jätteduktiga, annars hade jag inte åkt så långt;)

Men det är så tråkigt med betalningen, har dessutom för mig att jag ville betala på plats när jag var där denna gången, men de ville skicka faktura...
 
Sv: Gammal faktura?

Men hur i all världen får de företaget att gå ihop? De måste ju ligga ute med en hel massa pengar i fordringar.
´Borde inte ägarna ha ett och annat att säga om boksluten?
 
Sv: Gammal faktura?

Men det är så tråkigt med betalningen, har dessutom för mig att jag ville betala på plats när jag var där denna gången, men de ville skicka faktura...


Det stämmer säkert, de brukar inte vilja ta emot kontanter, rånrisk.

Men du kanske hoppades att de glömt?:angel:;)
 
Sv: Gammal faktura?

Men hur i all världen får de företaget att gå ihop? De måste ju ligga ute med en hel massa pengar i fordringar.
´Borde inte ägarna ha ett och annat att säga om boksluten?

De äger företaget själva och där finns nog pengar så de klarar sig.
 
Sv: Gammal faktura?

Det mest konstiga är att du inte ringde och kollade upp efter utredningen iom att du skulle ta det på försäkringen skulle i alla fall JAG tycka det var viktigt att "allt blir klart" så fort som möjligt...


Mina förräldrar fick en faktura typ 2 år senare efter brunnsborrning på typ 20 papp... Farsan ringde företaget och skällde ut dom och sen fick dom betydligt mer reducerat pris, (under 10)... Företaget erkände sitt fel...

Juridiskt vet jag inget men detta företaget var ju sjyssta då i alla fall...
 
Sv: Gammal faktura?

Fast lite måste det ju vara ens eget ansvar också, så vida man inte vill betala 2 år senare. Jag menar, man glömmer ju knappast bort att man väntar en räkning på 10-20tkr...

Jag väntar på en räkning från min ET. Har fått räkningen för besök nr 1 och 3, men inte för nr 2. Påminde om det när jag var där på besök nr 3 vilket var över två månader sen. De andra räkningarna kom inom 3 dgr.
 
Sv: Gammal faktura?

Det mest konstiga är att du inte ringde och kollade upp efter utredningen iom att du skulle ta det på försäkringen skulle i alla fall JAG tycka det var viktigt att "allt blir klart" så fort som möjligt...

Fast jag frågade ju dem, men "alla" vet att det dröjer när man är där, därför kändes det inte lönt att dessutom ringa.
Sen fick jag en faktura förra julen för mitt besök våren -07, då tänkte jag att våren -06 är väl bortglömt då...
 

Liknande trådar

Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 406
Ekonomi & Juridik Jag flyttade min häst för 2,5 år sedan till ett nytt stall. Stallägaren mailade över ett uppstallningsavtal till mig som han bad mig...
2
Svar
21
· Visningar
3 858
Senast: Piaff
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har verkligen ett underbart jobb, trivs jättebra! Och det är så fantastiskt SKÖNT att ha ett jobb där man trivs! Jag har provat...
Svar
0
· Visningar
927
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Natten till igår fick min älskade BC-tik Nell en hjärnblödning. De neurologiska skadorna var alltför allvarliga för att det skulle vara...
Svar
18
· Visningar
1 007
Senast: Killaloe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp