JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Gångartsdags för 4-åringar
Moderator
Hästnyheter
Bruksprovets torsdag fortsatte med bedömning av gångarter med egen ryttare för 5-åriga hingstar. De tio hingstarna visade sig vara väl...
Hästnyheter
Bruksprovets torsdag inleddes med bedömning av gångarter med egen ryttare. De 13 hingstarna hanterade situationen väl och fick fina...
Hästnyheter
De 4-åriga hopphästarna är klara med sin första omgång på Flyinge. I topp hamnade två hingstar som deltar i SWB Stallion Trophy medan...
Hästnyheter
Det blev 35 finalister till 5-åringarnas final på söndag, alla med mindre än 8 fel gick vidare. Elva ekipage går in med noll fel i...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Tävlade i nosework igår med Virrpannan. Hon gjorde det riktigt bra trots att det inte blev något diplom. Klarade tre av fyra sök galant...
Tiffany
11 minuter sedan
Svar: 1 291
Visningar: 77 940
Hund
Dalmatiner
Hundavel & Ras Jag har haft flera dalmatiner (har två nu) och inga problem med mentaliteten på dem. De har alla kunnat vara lösa då de haft låg...
Tora
11 minuter sedan
Svar: 5
Visningar: 102
Hund
Valp 2025
Svar: 905
Visningar: 64 933
Hund
WE-tråden
Övr. Grenar Jag hade en tanke att åka dit och titta, men dagen blev full med annat, tyvärr!
warg
6 minuter sedan
Svar: 687
Visningar: 60 493
Grenar
Den ständiga sommarplågan, skydd?
Utrustning Hjorthornsolja är effektivt, men var försiktig med att använda det om du delar stall med andra. Jag får omedelbar migrän av det och hade...
Ninnurur
41 minuter sedan
Få skimmel vit
Hästvård Jodopaxen funkar utmärkt iallafall till vit svans (haft haflinger). Späder ut den lite och sprayar hela. Låter sitta en stund och...
Ketrawzc
Idag kl 06:56
Svar: 8
Visningar: 264
Vård