Bukefalos 28 år!

Går det att få......

martha

Trådstartare
Nåt som blinkar när man fått PM???
..eller finns det nåt man kan aktivera för att se?
 
Sv: Går det att få......

Såg igår under kontrollpanelen "redigera alternativ" att man kan fylla i att man vill få ett pop up-meddelande när man är online och har fått nytt pm. :)
 
Sv: Går det att få......

SaraMara skrev:
Såg igår under kontrollpanelen "redigera alternativ" att man kan fylla i att man vill få ett pop up-meddelande när man är online och har fått nytt pm. :)

oki...ska kolla där då...
 
Sv: Går det att få......

=/ Finns det verkligen inget bättre än ett popuppmeddelande? :( Jag vill helst ha något som dyker upp, det lilla brevet var jättebra
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här känns som ett så pass litet besvär att det inte går att söka vård för det, men jag funderar ändå på vad det kan vara och om...
Svar
4
· Visningar
195
Bukefalos Flera gånger nu har det hänt att när jag gått in i nån tråd så finns mitt senaste inlägg kvar som utkast, fastän jag postat det redan...
Svar
6
· Visningar
499
Senast: Rosett
·
Fritid Jag behöver en app som är pålitlig och som följer i realtid. Man ska inte få info som var aktuell för tio minuter sedan utan var aktuell...
Svar
2
· Visningar
623
Senast: TinyWiny
·
Tjatter Jag blev inspirerade av tråden om vilka imperier osv man tänker på och kom att tänka på en sak jag tänker en del på: Om ni fick resa...
2
Svar
26
· Visningar
663

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp