Går inte att starta IE

Riley

Trådstartare
Såhär ser det sedan imorse ut när jag försöker öppna IE.

http://i243.photobucket.com/albums/ff165/CamillaValentine/CPdamp.jpg

Jag har provat att köra det via Systemverktyg/Internet Explorer (inga tillägg), startat om via datorn och försökt öppna ett fönster med blank startsida (något via Kör, hittade på Google). Inget fungerar.

Ominstallera kan jag inte göra då IE inte står med i listan under Program och Funktioner.

Fler förslag på hur problemet kan lösas, någon?

Sv: Går inte att starta IE

Har du verkligen kollat ordentligt under Lägg till/ta bort program :angel:

Lägg till/ ta bort Windowskomponenter :idea:

Jo, det har jag fortfarande gjort.
Och det finns inget sådant alternativ i varken Kontrollpanelen eller Program och Funktioner.

101010

Aktivera eller inaktivera Windowsfunktioner... Men IE är inte där, var det ligger beror på vilken dator du har.

Nu har IE plötsligt börjat fungera igen utan att jag ens försökt göra något, så den här tråden kan kastas åt skogen. :D

Det var ju tur det, för (trots Tjôtas dryga inlägg) det går inte avinstallera/ominstallera IE från Vista. Det man kan göra är att starta om datorn, börja plocka bort IE-addons, kontrollera hårdvara, reset:a IE och plocka bort uppdateringar till IE och hoppas att IE någon gång under vägen återupplivas. Men nu löste det sig ju ändå, som tur var. :)

(Ja, det var väldigt vad tyst det blev från hennes/hans håll. :angel: )
Ah, då var det ju inte så konstigt att jag inte hittade det i programlistan. Ska dock spara det andra i bakhuvudet när/om det skulle hänga sig igen.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag satt i skolan och jobbade över skolans WiFi med min laptop idag när uppkopplingen plötsligt bröts och jag inte hade några...
Svar
4
· Visningar
2 500
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Hej, här kommer för ovanlighetens skull en datorrelaterad fråga från mig. Jag har den senaste veckan haft problem med att datorn utan...
Svar
4
· Visningar
1 178
Senast: Riley
·
A
IT & mobiler Får du virus på din dator, prova dessa saker i denna ordning: 1. Prova först att göra en systemåterställning. 2. Avaktivera ditt... 2 3
Svar
57
· Visningar
8 856

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka