Går inte uppdatera Swedbanks app Samsung

aiquen

Trådstartare
En kollega har fått problem med sin Swedbank-app.

Hon har en Samsung J3 med android 5.1.1. När hon försöker logga in i appen kommer det upp en ruta om att appen måste uppdateras. Appen finns inte med bland appar som måste uppdateras och när hon installerar om den är
det fortfarande den gamla versionen som kommer upp. Programvaran i telefonen ska vara uppdaterad.

BankID fungerar som vanligt till andra appar, t.ex. Swish.

Någon som vet vad problemet kan vara?

En kollega har fått problem med sin Swedbank-app.

Hon har en Samsung J3 med android 5.1.1. När hon försöker logga in i appen kommer det upp en ruta om att appen måste uppdateras. Appen finns inte med bland appar som måste uppdateras och när hon installerar om den är
det fortfarande den gamla versionen som kommer upp. Programvaran i telefonen ska vara uppdaterad.

BankID fungerar som vanligt till andra appar, t.ex. Swish.

Någon som vet vad problemet kan vara?

Okej, hittade något. Det måste visst vara Android 6.0 eller högre för den nya appen. Då verkar telefonen vara för gammal ...

Liknande trådar

IT & mobiler Har en iPhone 6s som är runt 3,5 år gammal. Senaste halvåret har den börjat krångla, hakar upp sig när jag surfar och sidan fastnar...
Svar
18
· Visningar
1 823
Senast: Raderad medlem 6459
·
IT & mobiler Är det verkligen kört? Jag blev av med min telefon, på mobilen hade jag en yahoo-app. För att logga in på mailen får jag en kod till...
Svar
8
· Visningar
1 521
Senast: Magnum
·
C
IT & mobiler Sitter vid min mammas dator, internet har inte fungerat på månader, nu har jag fått igång det (tillfälligt, mycket strul, går inte att... 2
Svar
34
· Visningar
3 123
Senast: Ragatan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka