Går inte!!

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Eem
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 2 376
E

Eem

Jag försöker byta signatur, men det går tusan inte. Den gamla sitter envist kvar!!
Det enda jag gjorde var att byta mening; vilken färg och de andra koderna står kvar.
Hur ska jag göra?

Jeg byttet faktisk akkurat.. Gikk inn på "My Home" og edit sånne personlige ting.. Du kom vel inn dit? Husket du å lagre? Merkelig.. Jeg fikk akkurat til..

Jo jag har gått in på den sidan flera gånger och sparat o sparat. Väldigt mystiskt...

Så där blev det för mej förut också och då raderade jag hela signaturen så allt blev tomt och sparade...
sen skrev jag om signaturen igen och sparade...då fungerade det

Ska se om det funkar nu när jag gick in på användarinst. via första sidan man kommer in på som nyinloggad...

Liknande trådar

Hemmet Jag har börjat fundera på att byta ut våtrumsmattan på väggar och golv i vårt pyttelilla badrum (1,6 x 2,1 meter "stort"). Inget annat...
Svar
18
· Visningar
656
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
334
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Jag går hos en psykolog på grund av bland annat ångest och har fått i "läxa" att göra avslappningsövningar/ guidad meditation några...
Svar
3
· Visningar
316
Senast: Tassa
·
Skola & Jobb Gammal användare, nytt nick pga ämnet. Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika... 2
Svar
38
· Visningar
1 522
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Husky från USA, tips och råd m.m