Går inte!!

E

Eem

Jag försöker byta signatur, men det går tusan inte. Den gamla sitter envist kvar!!
Det enda jag gjorde var att byta mening; vilken färg och de andra koderna står kvar.
Hur ska jag göra?
 
Jeg byttet faktisk akkurat.. Gikk inn på "My Home" og edit sånne personlige ting.. Du kom vel inn dit? Husket du å lagre? Merkelig.. Jeg fikk akkurat til..
 
Jo jag har gått in på den sidan flera gånger och sparat o sparat. Väldigt mystiskt...
 
Så där blev det för mej förut också och då raderade jag hela signaturen så allt blev tomt och sparade...
sen skrev jag om signaturen igen och sparade...då fungerade det
 
Ska se om det funkar nu när jag gick in på användarinst. via första sidan man kommer in på som nyinloggad...
 

Liknande trådar

Fritid Ska på GHS i februari och har köpt biljetter ihop med en kompis. Då det är heldag på lördagen så tänkte jag att jag dyker upp lite...
Svar
17
· Visningar
752
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 541
Senast: MML
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 278
Senast: tuaphua
·
IT & mobiler Mitt viktigaste Instagramkonto har blivit avstängt, helt utan förvarning. Jag påstås ha brutit mot någon regel. Har ingen aning om...
Svar
18
· Visningar
1 434
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp